Goktug80 Rotavirus aşısı yaptirip hastalığa yakalanan bebekleri olan var mı aranizda .aşısını yaptirip yaptirmamakla kararsızım da
Aliveannesi96 Goktug80 ben yaptırmadım doktorum biraz aşılara karşıydı onun yönlendirmesiyle hastalanmadık şükür ama pişman oldum keşke yaptırsaydım dedim yengem yaptırmıştı yeğenimi ama onlar yakalandı ve ağır geçirdiler hastalığı
ikizannesi000 Goktug80 yaparsanız iyi olur yaptırmasına ragmen yiğenim yine rota oldu ama hafif atlatti illaki oluyorlar anlicağınız ikizlerime yaptırmadım rsv aşılarını yaptırıyorum şimdi son bir doz kaldı
Aysegulllll58 Goktug80 ilk doz rota aşısından sonra ishal kanlı ishal yeşil ishal oldu bir gece hastanede yattık mahvoldu çocuğum. Bugün doktora diyorum böyle böyle diye bağırsak düğümlendi mi diyor !!! Normal sanki ya kesinlikle diğerlerini yaptırmayacağım