Kizlar geçende post açmıştım kızımın göbeği akiyor sarı renk diye. Cocuk cerrahisinde gittim cuma günü bakti bisey olmaz et parçası kalmış içinde kendiliginden gecer dedi ve yakma işlemi uyguladı. Bikacgundur akinti çoğaldı simdide baktım böyle olmuş kizlar başına gelen varmi ne yapicam bidaha götüreyim mi?
