Hatiycl Arkadaşlar bebeğim iki aylık kusması var. Reflüsü varmış. Doktor gaviscon infant ve maflor verdi ama kabızlık yapabilecegini söyledi. Kullanan var mı ? Bi de kabızlık sorun yaşamak istemiyorum
Bayansolukbeniz Hatiycl benimkinin ileri derece reflüsü vardı mamasına bebelac thickener reflü den ilave ettim 1 yaşa kadar devm etti geçti kabızlık vardı diyemem ama biz hiç gaviskon kullanmadık bebeklere özel manadan aldık
Elifadaannesi Hatiycl gavsiscon infant bulabildiniz mi biz bulamadığımız için düz gaviscondan 1 ml vermeye başladık inşallah fayda eder ek olarak maflor kullanıyoruz bebeğim bebelac thickener mamayı yemedi ben verdikçe ağladı doktorumuzda daha fazla zorlama diyip diğer ilaçları verdi
Hatiycl Bayansolukbeniz bizimkinin kusması çok üst düzeyde değil. Ama sürekli huzursuz ve ağzına acı su geldiği için hareket ettiremiyoruz. Karın üzeri egzersizleri yapamıyoruz, oyun oynamak için yatiramiyoruz.
Bayansolukbeniz Hatiycl bir doktora daha gitmenizi oneririm biz öyle yaptık dediğiniz gübi çok kısıtlıyor herseyi allah şifa versin
Hatiycl Elifadaannesi hayır bulamadık motilium verdi bize o da yoktu onun muadili motis kullanmaya başladık. Maflör ve motisi kullandıktan sonra kusması azaldı. Aptamilin anti reflü mamasını da ekledikten sonra çok şükür rahat bir nefes aldık. Kusmalari çok azaldı. Sızıntı şekilde çok nadir oluyor artık
Hatiycl Elifadaannesi gaviscon denedim ben çok rahatsız oldu. Her verdiğimde sanırsam mentolden kaynaklı tuhaf tuhaf nefes aldı. Direkt kestim sonra motise geçtik
zynphl23 Hatiycl motillium kullandık aptamil AR kullandık kusması hala ayni kilo aldığı icinde doktorumuz kusmadinda sorun yok dedi
zynphl23 Birde motillium cok iyi kaka yaptırıyordu kızım normalde 2 günde 1 kere yaparken ilacı kullanınca günde 2 defa yapmaya basladi ama kusmaları azalmayınca bıraktık ilacı