Afra11 Selam kızlar 7 aylık kızım var yürüteç için erkenmi diye düşünürken doktorumuz hiç bir şekilde önermiyor🤷♀️Sizler neler yapıyorsunuz bu konuda doktorlarınızda aynı kanıdamı
Crnkalben Afra11 benim bebeğim 6 aylık 2 haftadır bindiriyorum doktorum önermedi ama kendi çocuğuna kullanmış şimdiye kadar kimseye birşey olmamış bizim bebişlere de olmaz bence
iraz90 Afra11 bende bir yerde arastirmistim kullanmayi onermiyor doktorlar ama.illede kullanacam.diyorsan 8.ayda baslayin yuruyece diyorlar herkesin cocugu kullaniyor bisey olmuyor bemde 8.ayi bekleyecem icim rahat etsin.diye
Mervea Afra11 yürüteç arkadaştan getirmiştik oğlum hiç binmedi zorlamadım ilk adım arabasını kullandık ama yürüteçte büyüyenlerde bir sorun görmedim tercih meselesi