2prnses1prens bizde büyüyünce sünnet ederiz diye küçükken yaptırmadık sonuç: 2buçuk yaşındayken Balanit oldu ,cerrahi doktor da sünnet yaptırmak zorundasınız dedi , yoksa tekrar aynı şeyleri yaşıcaksınız diye,
2yaş 8aylıkken sünnet ettirdik lokal anestezi ile🤷🏻♀️ toplamda 10 gün sürdü iyileşme süresi. Böyle olacağını bilseydim tabi küçükken yaptırırdım