Kizlar sezaryen olali 6 gun oldu dün banyo yaptim sacimi kuruttuk ama uclari biraz kurumamisti. Sonrasinda bi bas agrisi tuttu. Sicak tutuyorum da kendimi gece emzirirken de yataktan kalktigim gibi hirkami giyiyorum ama geceden beri sirtim boynum ensem(emzirirken bebegime baktigim icin oldugunu da dusunuyorum) kollarim agri icinde. Gecede asiri üşüdüm bi ara titredim. Evdekiler lohusasin oluyor oyle seyler diyor. Gunde 3 defa agri kesici de iciyorum. Ya napsam bilemedim. Terletsen kendini cok rahatlicaksin diyen oldu ama bilemedim. Bi sıcaktan patliyorum bi donuyorum zaten. Atesimi kontrol ettim yok