Merhaba anneler 3 aylık oğlum 1 aylık olduğundan beri hep yüz üstü uyuyor sırt üstü yatırdığımda ise elleriyle kendini korkutuyor ufacık çıt sesine sıçrıyor yüz üstü yattığında yapamıyor o yüzden uykuya derin geçiyor zararı var mıdır acaba bebekleri böyle uyuyan anneler var mı sıçramalar ne zaman geçer sırt üstü yatırmak istiyorum artık