Sevvalboke Nasılsınız anneler süreç nasıl gidiyor kaç uyku yapıyorsunuz öğün durumu nasıl diş etkinliktik vs Bir günümüz nasıl geçiyor Benim bebiş iki tane 17 Aylık erkek -2 aylık kız🌸
Liyaninannesiiii Sevvalboke 16 aylik bütün dislerimiz çıktı Bi köpek disi ve arka azilar kaldı. İştah sifir zorla yediriyorum. Genelde kitap okuyoruz dışarı çıkıyoruz bul tal filan napsam da sıkılıyor gerçi 😔
Yenibirannecik Sevvalboke merhaba nerdeyse 18 aylik benim bebeğim. Sabah en gec 8de uyanmis oluyoruz. Oglen 12 ogle uykusu yaklasik 2 saat uyuyor. Uyaninca yemek oyun sarki acip oynama hava guzelse parka çıkma hava kotuyse kitap okuma etkinligimiz var. Toplamda 3 ana öğün ve 3 ara öğün yapiyorum
guness_84 Sevvalboke çoğu dişlerimiz çıktı öğlen 1 uyku yapıyor 1-1buçuk saat uyuyor. Köfte makarna haricinde her şeyi yiyor. 4 ay öncesine kadar emiyordu da annemi kaybettim maalesef sütüm birden kesildi. Bazen tv izliyor çoğunlukla kule çizim gibi oyunlar oynuyoruz. 17 aylık kız bu arada 🥰
Yenibirannecik Liyaninannesiiii ilk ara ogunum ogle uykusuna yatmadan önce ya meyveli sut veriyorum yada meyveli yoğurt bazen kendim yapiyorum bazen hazir tüketiyoruz. 2. Ara öğün ogle yemeginden sonra badem ceviz kuru incir veriyorum. 3. Ara öğün bazen aksam yemeginden once bazen kendisi istiyor 1 porsiyon meyve hazirliyorum mandalina muz portakal çilek elma armut evde ne varsa veriyorum
Sevvalboke guness_84 Allah rahmet eylesin . Herşey emmek değil eminim yerini çok daha güzel şeyler ile doldurmuşsunzdur🌸
Yenibirannecik Sevvalboke aksam 9-10 arasi uyumus oluyor. 2-3 kezde uyaniyor bu ara dis cikarcagi icin daha fazla uyaniyor malesef
Yenibirannecik Sevvalboke evet daha simdi sürdüm 🤣 kendisi getirdi hemde. Baya rahatlatıyor ama gece daha fazla vuruyor agrisi sanırım