Hanimlar merhaba, bilenleriniz vardir belki pedagog Adem Gunes. Ben egitimine katildim, son haftaki egitimde “ hareketli cocuklar, duygusal olarak ihmal edilmistir ve bunu ebeveyne gostermek icin asiri hareketlidirler” diye bir soylemde bulundu. 1 haftadir bunu dusunuyorum Oglum cok hareketli suan 4 yasinda, bu hareketlilik 5 aylikken de boyleydi simdi de oyle. Ilk 3 sene her sekilde ilgim uzerindeydi sifir ekran buyudu, dogayla ic ice. Babasi/ben her zaman sevgimizi dile getiririz oglum seni seviyorum anne/baba demeyi bilen bir cocuk. Sizce de hareketli cocuklar duygusal olarak doymamis cocuklar mi?