renginkayaa 37+6 da beni acil sezeryana aldılar sıddetlı gebelık zehırlenmesi yasamısım bende cocukda riske girmiş (4 yıl once ) neyse konu su ki ıkınciyi cocugu dusunursem benım ıcın tehlıkelı olurmu ?