Derya2867 direnim_ oldum keşke olmasaydım bebem 4 gün hareket etmedi günlerce kolum kütük gibi ağrıdı
Lilybaby direnim_ benim ilaçlara alerjim olduğu için yaptırmak istemedim doktorum da tamam yaptırma dedi
Sevde-C 2 doz oldum ben de… Aile hekimliği “eğer 5 yıl içinde her hangi sebepten aşı olduysanız tek doz yapılacak” demişti fakat olmadığım için 2 doz yapıldı.
direnim_ BelaCivciv bende olmam gerekiyor fakat olumsuz haberler okumuştum bununla alakalı bebeğime zarar verir mi diye tedirginim doktorum ol dedi olacağım sanırım emin değilim bu yüzden sordum
Hndealnathn 10 sene önce oğlumda 2 doz oldum sonrasında dozlarimi tamamladigim için 8 sene sonra kızıma hamile kaldigimda tek doz oldum