EvlaArel 3.5 aylık bebeğim var bence oturmaya çok hevesli boynunu belini sürekli kaldırıyor sizce yavaş yavaş oturtmaya başlasam bir zararı olur mu
Olimbonii EvlaArel benimki 3 aylikken basladi oyle oturma istegi 3 bucuk aylik destekli sekilde 5-10 dk araliklarla oturttum suan 4 ay 2 günlük biraz daha guzel oturuyor hala daha az oturtuyorum ama belini asla boslukta birakmiyorum agirmasin diye
Hbbkarabey EvlaArel bizde o aylarda istekliydik ve ben az azda olsa oturtturmaya başladım şuan 5 buçuk aylık 30 saniye felan desteksiz durabiliyor 😇
Minigim38 EvlaArel 3 aylik benimkide çok hevesli kucağımda kısa kısa oturtmaya başladım . Sağlık ocağında ebeye sorduğumda 6 aylıktan önce oturtma dedi 🤷♀️
Olimbonii EvlaArel evet sorun bi sıkıntı yoksa oneriyor zaten diyor az az oturt diye bende o sekil başlamıştım ama hala az oturtuyorum