Annebebek7856 supermomsuperbaby Nurse harvey 1 gun sonra rahatlatti bizimkini kendi kendine gaz cikarmaya basladi
Tatlican supermomsuperbaby istanbuldaysaniz vikol gaz damlası eczaneye sorun depodan getiriyorlar biz 6 7cesit denedik ama bu iyi geldi
BuzluLatte supermomsuperbaby bir ton damla kullandik sonuç hiç degismedi sadece sabır ve sürekli geçecek diye telkin vermek sanırım tek ilaç
minikkusannesi Nurse harvey ve biogaia iyi geldi ama en iyi kimyon çayı bence. Günde bir bardak rezene çayı ve kimyon çayı içersem rahatlıyordu bebeğim. Tamamen rahatlamaz tabi kolik bebek 🥲 bol sabır diliyorum
Aslan-K Vallahi canım kolik bebeğe ne yaparsan yap o saatlerde yine aynısını yaşıyorsun . Benim hem yeğenim kolikti hemde şuan oğlum :) herşeyi denedik sonuç aynı
BuzluLatte supermomsuperbaby gecmedi maalesef hala tam gaz devam biz sürece alıştık stres yapmıyoruz artık çünkü gerçekten bebeğe de yansıyor
Atailknur supermomsuperbaby sab simplex ve biogai probiyotik damla kullanıyorum birazda olsa rahatlatıyor ama düzenli kullanmak lazım
Srpapatya supermomsuperbaby vicol ve nurse harveys canım bizi bu damlalar rahatlattı 4aylik olduk hala gaz sorunumuz var kullanmaya devam ediyorum
BurcuYpc Tatlican tam anlamıyla gazını bitirmiyor ama rahatlatmıştı vermediğim zaman çok kötü oluyordu