Selam Arkadaslar ben Azerbaycanda yasiyorum. Bebegimin sut ve sut urunlerine alerjisi var. 7ay 11 gunluk burada humana ve nutrilak isimli mamalar yiyordu tabiki hipoalerjik olanindan ama onlar artik yok uretilmiyor. Diger mamalarida sevmiyor yemiyor. Aliyorum hazirliyom ve atiyorum. Ve dahasida var burada alerji mamalarini raporla alamiyoruz zaten bu yuzden cok bahali Aptamil hipo alerjik mama burada490 500tl. Trendyoldan siparis etmek istiyorum Aptamil ama internetden arastirdim bebekler cok sevmiyor. Sizin onereceginiz cokda pahali olmayacak trendyoldan ala blecegim bir mama ismi soylermisiniz?