6 ay 5 günlük bebeğim 2 gündür emmemek için direniyor diş çıkarma döneminde olduğu için mi acaba dicem ama karnı aç nasıl dayanıyor tam tutuyor bir iki çekip geri bırakıyor ağlamaya başlıyor sebebi nedir sizce ya kötüyü düşünmek istemiyorum ama ya memeyi bırakırsa diye düşünüp duruyorum ne yapmam gerekiyor üstüne gittikçe daha kötü oluyor ? 🥹🥹