Merhaba arkadaşlar, kaynana, elti postu açmadığım için çok yorum yapılacağını düşünmüyorum. 😀 Ama yinede sormak istedim, belki sizde karşılaşmış olabilirsiniz. Bebeğim 7 ay 10 günlük, kendine sarılarak uyuyor. Yani iki kolunu üst üste getirip kıyafetini tutarak uyuyor. Bu durumu gözlemleyen var mı acaba? Yani aklıma bazı şeyler geliyor, acaba kendini güvende mi hissetmiyor diye düşünüyorum ama elimden gelenide yapıyorum. 7 aydır odak noktam bebeğim. İş güç yemek asla yapmıyorum. Yapamıyorum. Buna rağmen güvensiz mi hissediyor acaba?