Merhaba kızlar☺️ 20 ekimde normal doğum yaptım kanamam 40 güne yakın sürdü. Ve sonrasında 5 Ocakta ilk regl oldum normal de ⅘ gün sürerken 7 gün sürdü ve 2 gün sonra tekrar lekelendim çok az kahverengi oda 2 gün sürdü. Ve bugün tekrar regl oldum hafif kaşık ağrısı ile ama aşırı pıhtılı ve koyu renk. Böyle bi durum yaşayan var mı bu tarz düzensizlikler normal mi 🙏🏻🙂