melihbugraninannesi Benim oğlum 5 günde bir yapardı kakasını ama yapana kadar ağlardı sürekli ben hiç uyarmadım bana doktor bırak kendi ıkınarak öğrensin demişti 5 gün boyunca her gün kendini zorladı ağladı ıkındı ama kendi yaptı sonunda şimdi 4,5 aylık tabii şuan gerek yok ama kendi kendine güzel yapıyor her gün hani diyorum sürekli uyarmasan daha mı iyi?