Merhabalar,
Oğlum 9 aylık. 3 aydır diş, atak vs derken gece uykusu pek uyuyamıyorum pek çoğumuz gibi. Haliyle gündüz çok yorgun oluyorum. Gündüz de başka yapacak işlerim oluyor, çocukla uyuyamıyorum. Sağlık ocağında kan testi yaptırdım değerlerim normal ama vitamin değerlerine bakılmamış, B12/D vitamini gibi değerler yok sadece tam kan sayımı, demir gibi değerlere bakılmış. Sürekli bacaklarımda, sırtımda ağrı var. Akşam yemekten sonra özellikle aşırı uyku çöküyor. Acaba benim gibi şikayetleri olan var mıdır? Multivitamin kullansam mı, bilen veya tecrübe eden varsa paylaşırsa sevinirim.