Bebeğim kırk günlük. Hastanedeki ilk emzirmelerden sonrasında eve geldiğimizden beri hep silikon uçla emzirdim. Silikonu bırakmak istiyorum. Çıplak memeyi verince kavrayamıyor. Kavradığında da bir dakika falan emip sonra çıkarıyor, ağlıyor. Memeyi tutamayınca çok sinirleniyor, kendini geri atıyor. Çok ağlayınca tekrar silikonu takıp öyle emziriyorum. Silikonu bırakan varsa nasıl yaptınız?