glance Bebeğim 23 günlük oldu ve kolik teşhisi kondu. Akşamları ağlama krizimiz oluyor ve bu beklediğimiz bir durum. Gece uykusu da çok yok ama şimdi gündüz uykusu da kalmadı. Yenidoğan daha fazla uyumalı sanırım ama benim oğlum sürekli uyanık. Gözleriyle etrafı incelemeye çalışıyor. Doktorun dediğine göre anne karnında çok elini emdiği için eldivenler bile işe yaramıyordu. Mecburen emzik verdik. Derin uyudu dediğimizde bile emzik düşer düşmez ağlıyor. Belki 50-60 kere emzik vermeye gidiyorum. Uyutayım derken diğer emzirme saati geliyor. Hiç uyuyamıyorum. Yaşayan varsa lütfen yardımcı olsun
Tweety glance sallamayi denedin mi. Veya sakinlestirici muzik. Kolik bebekler icin muzikler var onlari dinlet bide
glance Beyaz gürültü, titreşim hepsini deniyoruz. Arabada dolanırken susuyor ama süreklide arabada gezemiyoruz hem benzin malum hem de sürekli durmadan gitmeye çalışmak trafikte tehlikeli olur. Çünkü araba durunca da ağlıyor