Doktorunuz degerlendirmeli. Biz tam 6 ay bekledik. Erken geçenleri yakın zamanda klinikte ağırlıyoruz, en hafif şikayet kabızlık olmak üzere çeşitli sorunlarla geliyorlar dedi. Biz sadece anne sütü alıyoruz mama için prosedür farklı mi bilmiyorum ama mutlaka görünün. Mesela mama sandalyesinde öne yana yigilmadan oturabiliyor mu?