Flower56 Kızlar elektriklis süpürgem bozuldu motoru yanmış Profilo idi markasi şimdi yeni alicam inşallah hangi markaları önerirsiniz yakın çevremde Samsung dediler ama kararsız kaldım
Nesli06 Flower56 yıllardır elektrolüks kullanırım. Çok memnunum. Çok eski bir marka. Ama işlevi o kadar büyükki. Resmen dysonun bim modeli 🤣
2bebelimom_ Flower56 benim süpürgemin üstüne tanımam gücüm yetmiyor gücüne o kadar sert güzel çekiyor ki isterseniz bir bakın Arçelik S 7585 Imperium
2bebelimom_ Flower56 ahaha 😂yok öyle değil de havaya kaldırıyor halıyı ama gücünü düşürüp yükseltebiliyoruz 😄
Habibe08 Flower56 beko 5540 t cok güzel alirken turbo basligi olmasina dikkat edin bence yoksa geneli aynidir zaten