Taramtaram Yaptırıp yaptırmama konusunda yönlendirmede bulunmak istemem hele de kararsızsanız ama okul çağı çocuklarında bazen altına kaçırma durumu olabiliyor ve sünnet önerebiliyorlar. Kardeşimin çalıştığı ilkokulda böyle bir şey olmuştu. Büyükken yapınca da genel anestezi alıyor ortalama 1 haftada iyileşiyor. Ama çocuk cerrahları 1 yaş altına lokal anestezi ile yapabiliyor ve bezlendiği için idrarla birlikte daha çabuk iyileşiyor. Dini konulara girmeye lüzum yok, sadece yaptırmayı düşünürseniz doktorların önerdiği yaş aralıklarına göre hareket edersiniz. Ben de 6 aylıkken yaptırdım ama geç kaldığımı düşünmüştüm. Daha erken yaptırmak isteyip yaptıramamıştım. Oğlum çok hareketli ve o aylardan sonra etrafını iyice algılayıp farkına varıyor. Haliyle korkması muhtemel. İlerleyen aylarda böyle bir durumla karşılaşabilirsiniz. Ya da büyüyünce konuşup durumu anlatarak bilgilendirebilirsiniz. Ben kafamda çok büyüttüm, kendime aşırı stres yaptım bu konuda, büyüdükçe daha çok acı hissedecek geç kaldım gibi geliyordu. İşinin ehli cerrahlar hemen hallediyor hemen de iyileşiyor