Hemsirehilall Arkadaşlar bebeğim 2. Ayında 5300 gramdı 3. Ay kontrolünde 5800 olmuş. Doktor kilo alımı sınırda dedi sizce az mı almış bana niye ayına göre 5800 gram iyi geldi acaba fazla mı endişe ediyorum ya mama başlayalım falan demedi ama doktor
Tugbabektas Hemsirehilall sınırda ama korkma benimde öyle oldu sütün kalitesini artırmaya yönelik bişiler ye ceviz zeytin çörek otu bulgur vs iyice araştır böylelikle sütün yaglandıkça kilo alıcak
Ydln Hemsirehilall selam benim bebeğimde ikinci ayı ile üçüncü ay arası 500 gram almıştı çok üzülmüştüm ama doktorum sorun yok dedi ve mama başlatmadı. Üzülmeyin ve memede uzun kalmasını sağlayın😘
Nebahat123 Ayından ziyade geçen ay ile bu ay arasında 500 gram var. Sadece 500 gram almış bebişiniz. Bu aylarda 600-1000 kilo civarında almalı.
Hemsirehilall Ydln öyle yapmaya çalışıyorum atak haftasında olduğu için memede çok tutamadım sanırım o yüzden oldu ama artık napayım daha fazla uğraşıcam. Doktor da uyurken ya da uyanınca emzir çok hareketliyken emmez dedi