Yildiz52 yani çoğu şeyi biliyor hayatımızda you tube var yemek yedirirken çok korkuyordum konuşmayck diye 🥹
Postlarımı görmüşseniz bilirsiniz yemek yemekten nefret eden bi bebeğim var hep aç 2 öğün tek yiyor telefonla mecbur kaldım yani😭
Ama gün içinde çok fazla konuşuru yetişkinmiş gibi her yaptığımı anlatırım
Mesela ışık kapalı aç dio 😂
Sonra kitaplarından her şeyi gösteriyor ben öğretmedim kitaptan mesela elimde muz var diyorım bak berra bu muz sonra kitabı önümüze alınca muz görüyor muz nerde diom buda dio gösteriyor.
Dışarı çıkarınca her şeyi anlatıyorum
Abla abiyi öğrendi bi kadın görse hemen buu abaa
Bu abii dio