Arkadaşlar bebeğim kız. 6 ay 20 günlük. Kendisi süt ve yumurta alerjisi olan bir bebek. Ve 73 cm 7 kilo. Ayrıca o kadar hareketli ki anlatamam.
Ek gıdaya 5. Ayda geçirildik. Ve 5. Aydan beri sadece sebze.meyve veriyorum çünkü diğer şeyleri yiyemiyor. Her neyse işte her gittiğim doktor kilosu boyu hakkında olumsuz konuşuyor. 6-7 doktora gitmisimdir hepsinin dediği yok kilosu az, yok boyu uzun ama kilosu neden geride, acaba sütun mu yaramıyor, mamaya başlatalım mi, diğeri diyor mamaya gerek yok kilosu sınırda. Ya kafayı yemek üzereyim. İlk bebeğim bide. Bilgisizim. Hani insanlara kulağımı kapadım ama bunları diyen doktorlar. Acaba ben neyi yanlış yapıyorum anlamıyorum hiç kötü hissediyorum