Denizinannesi52 https://imgyukle.com/i/J9ZmKy 15 20 dk sonra hafif bir çizgi belirdi sanki ilk 5 dk da yoktu
Kadifemsii Denizinannesi52 bende böyle öğrenmiştim . Hayalet çizgi ile belki çok net olmadığı için dikkatinizi çekmedi kuruduktan sonra farketmiş olabilirsiniz .
Olimbonii Denizinannesi52 hayalet cizgi degil bence ben cok gebelik testi yaptim hic boyle ikinci cizgi görmedim 😂 en son hamileligimi ogrendigimde bundan daha soluktu kimse göremedi zaten o ara hamileymisim 🙈
Annebebek7856 Denizinannesi52 Var gibi duruyo regliniz cok gectiyse belki gec dollenme olabilir ama yine en garantisi kan testi
EzgiliM Denizinannesi52 bende bu şekilde öğrendim kan testi verdim o şekilde emin oldum yeni olunca bu şekilde çıkıyor
Denizinannesi52 Kadifemsii dk da tuttum yaptıktan 5 dk sonra baktım yoktu 10 15 dk geçti baktım hayalet var geçen ay ilk reglimi oldum doğumdan sonra bu ay hâlâ yok
Monimommm Denizinannesi52 var gibi duruyor belki erken yaptiginiz için de olabilir ben regl tarihim beş altı gün geçince yapmıştım çok net çıkmıştı birkaç gün bekleyip tekrar yapın
Denizinannesi52 Monimommm geçen ay ilk reglimi 13ünde oldum bu ay 12 gün geçti eğer hamile olsaydım net çıkmaz mıydı
Roz_a151122 Denizinannesi52 malesef geri çekilme korunma yöntemi değil ,çizginiz var gibi duruyor hayırlısı olsun hakkınızda
Mimoza-kizim Denizinannesi52 15 20 dakikayi gecmisse hamile olmayabilirsiniz ben 3 ay denedim 2 aydada boyle ince cizgi çıktı 10 15 dakika sonra ama kan testi verdim hamile degildim 3. Ayda oldu 🥰
Caglarass Denizinannesi52 Başta da fark etmemiş olabilirsiniz sonradan kuruyunca iyice belirginlesiyo. Bana göre baya belirgin bu çizgi var bence. İkinciyi belli belirsiz bi çizgiyle öğrenmiştim 😂