Hapykindasil Kızlar fikir verin lütfen 🥺 eşime ne alacağımı bilmiyorum her defasında zorlanıyorum.. çok uçuk hediyeler alacak durumda değilim önce bunu belirteyim😊 ama nasıl bi doğum günü hazırlayabilirim fikir verir misiniz..
pogacayanakk Hapykindasil bebegim huysuzluk yapıyor, masa hazırlamayı düşünmüyorum ben. Son dönemde popüler olan yazılı pastalardan yaptırıp beğendiği bir spor ayakkabıyı alacağım ben
Ysgl26 Hapykindasil az önce sordum 10 şubat eşimin doğum günü. Bi ihtiyacın bi istediğin var mı diye yok dedi hediye falan alma gider bi yemek yeriz geliriz dedi 7 aylık bebişimiz vae annemlere bırakır bi yemek yer başbaşa kutlsrız akşam da annemlerde ufak bi pasta kederiz olur biter
Merve_ada71 Hapykindasil eşim alışveriş yapmayı sevmez kendine bende her doğum gününde ihtiyaçlarini alıyorum kendim pasta yapıyorum en son iş yerinde suoriz yaptım pasta kestik kıyafet aldım biraz kolaya kaçma gibi ama alacak bişey kalmadı artık ihtiyaca yönelik hediye alıyoruz 😂
Blablas Bir ara çanta istiyordu çanta almıştım, mont aldım, ayakkabı aldım 😅 ben hep ihtiyaca göre ilerliyorum galiba 😅
Hapykindasil Blablas evet bende zaten öyle bi hediye alabilirim ama şu ara hiç bahsetmiyor istediği şeylerden 🙃
Hapykindasil Ysgl26 işin saçma kısmı ikimizin doğum günü aynı gün o çoktan ayarlamıştır hediyesini yemeğede götürür kesin ama benim hediyem yok