ikicanpareannesi Aile hekimine özel aşıları kağıt reçete şeklinde yazdırabilen var mı acaba , aile hekimliğim ıstarla yazmıyor yani aşıyı zaten orda yaptırmayacağım özel sigortam devlet reçete yazmazsa ödemiyor , merak ettim yazan doktorlar var mı diye
Ysgl26 ikicanpareannesi özel aşıları zwten parayla alıyorsunuz devlet karşılamıyor yani reçeteyle değil .yazmazlar normal. Özel sigorta da karşılamaz zaten
Deletedmom_68 ikicanpareannesi özel sigortanın karşılaması için özelde yazılması gerek, sigorta ile muayene girişi yaptırıp öyle yazdırıyorsunuz aile hekimi yazarsa ödemiyor canım
lilyummm ikicanpareannesi küçükken bu kalça ultrasonu çekimi zamanı devlet hastanesinde yaptırmıştık. Ordan doktor yönlendirmişti, normal muayenesini yaptı. Sonra reçeteye yazdı. Aşıların isimlerini ve hangi aylarda yapılacağını kaç doz olacağını falan. Zamanı gelince buna göre yaptırırsınız demişti. Yazmışlardı yani. Sağlık ocağında da reçetesiz özel aşısını vurmamışlardı. O yüzden doktorlar yazıyor diye biliyorum ama bizimkini çocuk doktoru yazmıştı
lilyummm ikicanpareannesi bu aşıları karşılayan sigorta hangi sigorta acaba rica etsem söyleyebilir misiniz
ikicanpareannesi Deletedmom_68 benim sigortam da işte özelde yazınca ödüyordu şimdi değişmiş ya devlet ya aile hekimi reçete etsin diyor 🤷🏼♀️
ikicanpareannesi Benim kurumum bir miktarını geri ödeme olarak veriyor bize , devlet hastananesindeki dr yazıyorsa randevu alacağım sırf reçete için ..
benkosarim ikicanpareannesi aşıyı yapmak için reçete istiyorlar diyin ben den hemşire istedi bende aile hekimine söyledim yazdi recete