Bebeğim 10 ay 12 günlük. Tam 12 gün önce uykuya direnme, dalamama, uyuyamadığı için öfkelenme ve ağlama krizleri başladı hala devam ediyor. Atak mı diş ağrısı mı bilemedim azıları çok kabarmıştı ve geçen gün bi azı dişinin yarısını çıkardığını gördüm. Gündüz ilk uykusu kolay diğerlerine geçiş çok zor. Diş ağrısı olsa ilk uykusu da zor olurdu diye düşünüyorum. Sizce?