kimeneasko ben de ertesi günü cıktıgımda yapışkanı hemşireler cıkartıp da duşa girmemi söyledi ertesi günü girdim duşa cıkartıp tabi ıslak kalmaması lagzım iyicene kurulanması lagzım benim dogumum yaza denk geldi her gün duş alıyordım dikiş agrılarım gecince de bir hafta sonra yüz üstü yatmaya başladım tabi kişiden kişiye göre değişik göstere bilir benim canım cok tatlıdır ama cok hafif agrısız atlatım o süreci size de cok gecmiş olsun 🙏🏻