Baro Canım benim troitim var. Hamilelikten beri sürekli kontrol her ay değerlerime bakılıyo 75 kadar çıktığımı biliyorum ilaçta doğumdan sonra 50 ye düştü her sabah aynı saatte ama aç karnına içip yarım saat sonra kahvaltı yapılması lazım asla sütü etkilemiyo kuzum, ama kullanmazsan senin için çok kötü bi durum ben bi ara sadece 2 3 gün unutmuştum şehir dışındaydım ilacımı unutmuştum, bi dahaki kontrole gidince azar yemiştim doktorumdan çünkü değerlerim çok oynamıştı 🙈 kilo da aldım kabızlık dedin ya işte ilacını aksattığın için oluyo yani süte hiç bi zararı yok gönül rahatlığıyla kullan 😘