Kahvelianneee 2 aylıkken yaptırdım, caminin ayrı bir yemek bölümündeydi. Çocuğumu pusetinden çıkarmadım. Ama fotoğraf çekilirken annesinin kucağında olması gereken bebeğimi herkes kucağına aldı. Sinir üstüne sinir yani. Laftan anlamadıkları için çok pişman oldum herkesi çağırdığıma. Şükür ki hasta olmadı.
Kendi evinde sadece yakınlarınla okut. Kimseye de verme bebeğini.