Hndealnathn neden sürekli nefroloji kontroldesiniz canım peki? Oğlum da 21 aylık , bir kere idrar yolu enfeksiyonu geçirdi 1 aylıkken ama ateşli değildi ve hafif atlattı.bizde sondali film çekildik, temiz çıktı, nefroloji doktoruna gittik 6 ay kontrole. Şimdi ise sadece 2 ayda bir idrar testi veriyoruz yeterli dedi doktoru.