Kızlar 4,5 aylık bebeğim var. Geri çekilme ile korunuyoruz. (Eşime söz geçiremiyorum maalesef ki ekstra bir şey kullanmak istemiyor siz anladınız.) 40 ımdan sonra düzenli adet gördüm. Bu ay 15 günden fazla gecikme yaşadım, ne kadar kekik çayı vs içtimse adet göremedim. Test aldım birini 7. Gün birini de 14. Gün yaptım negatif çıktı. Doktora gitmek istiyorum fakat eşim için rahat olsun bir şey yok diyor. Ne yapmalıyım adet olmak için?