Senemeylul Kızım 4 aylıkken başladık şuan 3 numara kullanıyoruz çokta memnunuz hiç bir sıkıntı yaşamadık severek içiyor kızım 😊
Senemeylul Merve-5 Benim kızım Hiç emmedi doğduğundan beri hep mama kullandık ilk 4 ay hipp verdim sonra fiyatlardan dolayı doktorumun tavsiyesi ile evolvia kullanmaya başladık bence güzel bir mama kokusu falan kötü değil biz memnunuz tavsiye ederim 🙏🏻