Gryffindor Kızlar dişim çekilecek sanırım. Emzirdiniz mi siz? Sağım makinem yanımda değil direkt emzirsem mi?
AlinaEmreHan1 Gryffindor ben hemen emzirmiştim canım hiçbir sorun yaşamadım doktora diş çekilmeden , dolgu yapılmadan önce söyledim emziriyprum diye Ona göre yapılıyor herşey
Gryffindor AlinaEmreHan1 Ya kimine hemen emzir demişler kimine sağ demişler kimine saatler sonra demişler anlamadım. Bana da bir şey demedi röntgen sırasındayım sormadım
Deletedmom_68 Gryffindor lokal anestezinin kana haliyle süte geçişi çok az yine de çektirmeden emzirip birkaç saat sonra emzirmek daha güvenli ben o şekilde yapmıştım bi sıkıntı olmadı
35lavanta Gryffindor doktorum bana emziredebilirsin ama benim tavsiyem yinede bir 3 saat bekle demişti dolgu çekim ve kanal tedavisi oldum sadece dolgularda anestezi daha düşük diye 1 saat sonra emzirdim
canparelerim Gryffindor bana da işlemden sonra eve gidince sütünü sağ at ve sonra ki sütünle emzir demişti öyle yapmıştım iki göğsümü de sapıp sütü attım iki saat sonra gelen sütümle de emzirmiştim
BallyavruMM Gryffindor bende çektirdim doktora sordum hiç bişey olmaz direk emzir dedi. Emzirdim Allah’a şükür bişey olmadı aradan 3 ayda geçti. Hemde iki defa iğne vurdu çekmek icin