Smnurselcuk Bebeğim Şubat’ta 4 aylık olacak Aptamil mama kullanıyorum ama yaramıyor sanırım. 1 ayda 500gr almış sağlık ocağı normal dedi ama mamasini değiştirmek istiyorum. Bir de içtiği zaman azda olsa kusuyor .
Deletedmom_39 Smnurselcuk aptamil ve sma kabız yaptı 2 aydır bebelac kullanıyoruz canım bebişim 4,5 aylık
Gamze_1234 Smnurselcuk 5 buçuk aylık bebelac kullanıyorum ilk aylarda bende aptamil kullanıyordum yaramadı 2.aydan sonra bebelac kullanmaya başladım yaradida
Nursena0606 Merve-5 Ben 1 yıl kullandım. İlk aylar çok güzel kilo yaptı. Kusma yapmadı. Tadı da güzeldi ben de bakmıştım. Oğlum da severek içiyordu. Aptamil ve bebelac da evolvia daki süt tadı ve kokusu yoktu.
Senemeylul Merve-5 Benim kızım 4 aylıkken başladık evolvia ’ya şuan 3 numarasına geçtik çokta memnunuz hiç bir sıkıntı yaşamadım kızımda severek kullanıyor🙏🏻
Smnurselcuk Deletedmom_39 bende onu denedim daha önce aptamilden daha çok kusturdu bıraktım aptamile geri döndüm. Şimdi oda yaramıyor sanki kakasida çok cıvık