Merhaba kızlar bundan 2 yıl önce oğluma hamileydim . Herşey Pozitifti ki ben hamilelikle sakinleşmiştim bambaşka biri olmuştum. Kızamıyordum kimseye. Şimdi yine hamileyim bu kez aşırı sinirliyim ya barut gibiyim biri dokunsa bin ah işitir her şey herkes batıyor. Bu normal mi ya uçlarda yaşadığım iki hamilelik ? Sizin böyle ruh halinizde bariz değişiklikler oldu mu