cutiebun_ Dilaylaa karavan iyidir ya hem küçük bir evin var hemde araban 😂 seneler önce bende çok istediğim için almıştım iyi ki almışım diyorum şuan aşırı pahalılar malum burası 😏
Dilaylaa cutiebun_ burada da karavanlar pahalı biraz ya normal şartlara göre ama tabi oradaki gibi değil 😅benim komşum yeni aldı 130 bin dolara ama aşırı lüks . Benim ev öyle değil 😂