Kbetul Kızlar 23 günlük bebeğim var gazı için kimyon çayı verebilir miyim veren var mı rahatlattı mı bebeği ?
Gamze40gamze Kbetul ben veriyirdum bir cay kasigi etkisinide gordum ama bir bardak da kendim iciyodum sutumden gecsin diye
Lalegul Kbetul ben verdim 2 3 çay kaşığı rahatlatmisti ama kendimde hergun 1 2 bardak içiyordum sütümden geçsin die
34663466 Kbetul bende vermiştim canım çay kasıgıyla ver bısey olmaz sende emzırıyorsan iç sütünden de geçer
Nisann0601 Kbetul kesinlikle verilmemesi gerekiyor vermeyin bence siz icin sizin sutunuzden gecsin. Rezene,kimyon,anoson, papatya ben bu sekilde karistirip tuketiyordum.