Oğlum sürekli hasta kiş girdiğinden beri sürekli öksürüyor girip oluyor ufacık bir burun akintisu öksürüğe çeviriyor o lanet öksürük geldi mi git.ek bilmiyor okadar yoruldum ki bitmiyor ya her hafta hastayız bağışıklık kazansın diye yapmadığım şey yok veya bagisilik için surup damla kullandım kaçıncı bu değiştirdim hiç biri fayda etmiyor hasta olan hiç biryere götürmem eğer biri jasatysa görüşmek sırf oğluma bulaşmasın diye çünkü bulaştığı bitmiyor ama yine her hafta hastay her hafta hasta grip oksuruk grip öksürük alerji surubuda kullandık hiç bir fark göremedik sadece beim çocuğum mu bu kadar hasta oluyor ya şu oksurjk niye bitmiyor ya daha en basinsa hastalığın onemlemini almaya basliyorum ama yok yine bu hallere geliyoruz gerçekten okadar yoruldum ki kızlar anlatamam piskolojim bozuldu artık 🤦