Selam arkadaşlar kızım 1 yaşından beri çok hırçın bir çocuk olmaya başladı komşu çocuklarına falan hırçın davranıyor ellerini kollarını yüzlerini çiziyor ne kadar dikkat etsem de misal kendi yaşıt olduğu bir bebeği seveyim derken zarar da verebiliyor örneğin bugün komşunun kendi yaşıtı olduğu kızının yüzünü çizdi çok mahçup oldum, komşum da şaka ile karışık psikologa götürelim itme isirma vurma herşey var diyor üzülüyorum artık ne yapmam lazım?