Kizlar merhaba.3 yasinda oglum var
Hamile kalmak istiyorum Allahin izniyle.bu ay korunmuyorum..bir ara kendimi cok saldim yemek yemedim daha dogrusu yiyemedim.istahsizlik falan kan degerlerim dusmustu vitamin eksikligi vardi.ama yine tedavi olmadim bazi sorunlardan dolayi.eger hamile kalirsam eger bi sorun olurmu onu sizce…yani vitamin eksikligi cocukta sorun yaratirmi kendimi ifade edemedim galiba.doktora gidip tedavi alicam ama eger hamile kalmissam gec kalmazmiyim?