Kızım çok kötü pişik olmuş kaç gündür özel bölgesi kızarmış bepanten bile işe yaramıyor napsam bilemedim acaba bezden ola bilir ki ?Sleepy natural kullaniyorum şimdi bez takmadan öylece hava aldiriyorim bakalım geçicek mi .Başka pişik için onerisi olan var mı lutfen yazarmısınız ?