ilkgoz_agrim Nasıl geçirebilirim burnu tıkalı sürekli hapşırıyor nasıl geçirebilirim nefes almakta zorluk çekiyor😟
Rabiaucler ilkgoz_agrim benim oğlum 2 buçuk aylıkken nebze olmuştı ben kendime yaptığım ıhlamur dan 3-4 çay kaşığı verdim geçti çok Şükür şimdi burda bana kızacaklar da bebeğe ıhlamur verilir mi diye ben verdim bi yan etkisini de görmedim
Efy Rabiaucler çoğu tarifte ıhlamur var zaten ben bir zararını duymadım iyi yapmışsınız bizde aynı durumdayız dün tarhana çorbası içiriyorum içine bi kaç damla limon sıkıyorum burnunuda sürekli temizliyorum
Rabiaucler ilkgoz_agrim valla oğlum o zaman küçüktü bide 2 buçuk aylık burnu da akıyordu verdim hemen kesildi bende içtim ikimizde iyi olduk
Bebeminnie ilkgoz_agrim burun akması iyi tıkansa daha kötü olur. Bol bol burnuna serum fizyolojik sık, soğanı ortadan böl bulunduğu odaya koy çok iyi geliypr. Bol su içsin, ıhlamur da çok iyi gelir
Rabiaucler Efy bence ıhlamur da verin ben limon tarçın ıhlamur kaynattım verdim hiç ye bişey olmadı hemen kesildi hapşuruğu burun akıntısı fizyolojik serum almıştım onu bile kullanmama gerek kalmadı
Hamzaekrem Salgın var tüm bebişler hasta benimkide öyle malesef aynen bende yeni doğduğunda doktor tavsiyesiyle az birşey ıhlamur vermiştim şimdi 8 aylık yine az az veriyorum bide az pekmez az tereyağ su karıştırıp vermek iyi geliyormuş ama ne yaptıysam içiremedim bizde öksürük de var
Hamzaekrem Serum fizyolojik damlatıp aspiratörle burnunu temizleyin sürekli açık tutmak gerekiyor soğanı 4e bölüp baş ucuna koymak da nefes açıyor
[silindi] Salgın var galiba biz ana oğul nezleyiz 🤧 dün buhar makinesi çalıştırdık soğan koyduk baş ucumuza hapşuruyoruz karşılıklı sümük temizliyoruz bugün de sıcak bir çorba içeriz inşallah iyi gelir ıhlamur da deneyeceğim
Hamzaekrem Çok geçmiş olsun herkese bize de babamız bulaştırdı o kadar dikkat ettik ama eve gripli biri girince olan oluyor demek ki yeni doğduğunda da öyle olmuştu
Hamzaekrem Bizde burun akıntısı yok da öksürük var herşeyi deniyorum bakalm tarhana içine kemik suyu katip öyle içircem bakalm