Alp02 bende öyle düşünüyordum ama 3 aylık olduktan sonra tok kalma süresi daha da uzuyor etrafa da ilgisi çoğalıyor doktorum zorla emzirmeye çalışma emince bırak 3 saat oynasın iyice acıkınca emzir uyut dedi öyle yaptığım dan beri rahatız 3 aydan sonra bende kucakta hoplayıp zıplayıp enziriyordum şimdi bırakıyorum çocuk iyice isteyene kadar çok acıkınca mecbur emiyor zorlama bence