Aysun19 bizimde bi ara böyleydi ve ismine çok duyarsızlaştı. Benim bebeğim de çok zor yemek yiyen bir bebek. Bu dönem de kurtarıcımız sesli ışıklı oyuncaklar oldu örnek veriyorum sesli oyuncak tablet eğitici kopekcik bunların şarkılarını açıyoruz söyleye söyleye yediriyorum tabi bu arada küçücük mama sandalyesi tepsisine bütün oyuncaklar çıkıyor 😂 ama alıştı çok şükür yiyor artık ekransız da . Diğer bir konu da ismini sürekli olumsuz cümleler de kullanmamakmiş ben bunu çok yapıyordum malesef sonradan fark ettim ki bu da bir etkenmis . Böyle bir durum varsa buna da dikkat edebilirsiniz .