SenaV Merhaba bebeğim 2 aylık ve gündüzleri yarım saatte kalkıyor hiç uzun uyuyamıyor böye bir durum yaşayan var mı varsa neler yaptınız
yeniannee1 SenaV kız bizim ki 5 dk sonra kalkıyo yarım saat iyiymiş😁 Birde fön makinesiyle uyutuyorum ben onun sesini seviyor deneyebilirsin
Endegerlimoglum bizde ayniyiz. 2 ay 8 gunluk. yarim saat bile degil 20 dkya uyyaniyor. hicbi is yapamiyom. hayır uyaninca avunsa o da yok. bi oglum daha var onunla da ilgilenemiyorum. büyüdükçe düzene girecek illaki sadece sabir
Endegerlimoglum SenaV yani ben sürekli nasil daha uzun uyur diye careler bulmaya çalışıyorum. kundak ve beyaz gürültü vs ninni ise yariyor. bide farkli yerlerde uyutmayi deniyorum salıncak pusett hamak gibi. ise yariyor bazen sanirim